You can dance

 
hej sötingar!  hoppas allt är bra med er idag,med mej är de ganska bra.i skolan va de faktiskt rätt kul idag,hände lite olika saker som livade upp stämningen!haaahah. jag lyssnar på abba låtar nu. de va länge sen jag gjorde de sist så än har jag avrtfall itne tröttnat,om man nu kan de?! man bli ju sååå glad av låtarna! :D
jajaj,alla har väl hört dom låtarna så jag behöver inte babbla mer om de istället kan jag svara på en kommentar som jag fick för några dagar sen. (de va från anonym) som undra va jag köpt dendära rosaplatsburken som   jag skrev om för några veckor sedan. den är alltså från the body shop i malmö. affären finns ju dock på många ställen. jag har den body buttern som luktar hallon & den lukatr verkligen super gott & är bra oxå.så de kan ni ju alltid ha på minnet,höhhö. nu lät jag som värsta läraren,gör si & gör så.. jahapp.jags ka nog kolla på mamma mia filmen tror jag,blev sugen på de nu & jag har infgen läxa :)  ni får ha det så bra,so long♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0