HOME,sweet home.


I'm home again! vi har verkligen haft det superbra! många minnen & mycket shopping. visst har jag sakant alla underbara männsikor här hemma & allt sånt. men ändå. eastbourne var bäst!

att tvinga sig upp skittidigt på morgonen för att sen äta kalla rostade mackor med nutella på. att skynda sig till bussen & träffa massa trevliga männsikor  & såna som är helt körda x).  massa flummiga & jobbiga lektioner för att sen ha hela eftermiddan & kvällen fri.att gå & shoppa närsom,att bara sola på stranden eller sitta & snacka i Gilredge park.  sedan träffas  igen på stranden,på discon eller kanske ute på stan? allt var såå bra! tiden gick så fort & nu när man är hemma känner man att detta var något som man verkligen inte kommer kunna glömma!
jag är så sjukt glad att jag åkte dit.

idag har jag solat & badat hos amanda & även shoppat lite oxå! nu ska jag snart iväg. vi hörs imon,puuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0