21.41

Tjohooo! :)
jag är hemma från dansen & allt sånt nu. trots den tråkiga dans "nyheten" om den inställdda vårshowen så var dansen roligare idag än vanligt. kan bero på att vi har en rirkgt cool dans till "They don't care about us" ni vet den från this is it med massa soldater och sånt. över till vår showen dådå. vi har varit med i tio år och det har verkligen varit den bästa veckan på hela året.känslan och allt, jag vet att ni som dansar förstår.får bara hoppas på att de löser sig to the best in the future.(min eneglska är kanke lite felig,men isåfall är de ju svengelska :p )jajaja,ha en bra fredag imon för de ska jag! jag och sara ska köpa b&j's och ha det lika bra som varje fredag. pussochkrampåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0