BACK IN BUSINESS

hej hej!
allt bra med er? själv mår jag jätte bra faktiskt. har väl inte bloggat sen i tisdags tror jag,menmen.de är så sjukt mkt nu med allt.kvällen har spenderats hemma hos mina kusiner. både min familj & deras åker ju till usa nu i veckan,fast till olika ställen & jag saknar redan min bästa amanda,vi som brukar träffas så ofta! som tur är så träffas vi ju några timmar till innan det är dags att ge sig av.kusinkärlek.
annars springer jag mest runt & packar. hela min stora matta ( typ 2x1 m) är övertäckt med saker jag ska ha med mig,hehe. får väl försöka sortera ut lite så att de förhoppningsvis nya sakerna jag shoppar oxå får plats,de skulle ju faktiskt vara ett plus!
 älskar känslan man får när man vaknar & vet att de är idag som man ska åka iväg. håller ni inte med?

see u!

Kommentarer
Postat av: Amanda ;D<3

I love you, 100%. Vi får ha det bäst i Amerika ;D, usch jag saknar dig!!!!!!! håller med om det där känslan, den är riktigt bra(Y) ;P <3<3<3

2010-03-23 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0