BLACK AND WHITE

Cha cha!
kom precis hem,konstigt vad man kan vanja sig snabbt va?! jaha ja, till hotellet da i Orlando. heldag pa Sea world kallas de.typ 30 grader varmt? men jag ska inte klaga for jag alskr ju solen,ihh. riktgit coola shower & jag sag spackhuggaren som dodade sin tranare for nagra veckor sen.raligt. ni far sakert gissa er fram for vad har star, battre de an ingen bloggning alls kanske. & juste ja, igar.. va och badade med delfiner. sa haftigt!
man fick aka efter dom och sant. de va ett jatte strort vatten land som va uppbygt da ju,fast de sag liksom inte ut sa med saltvatten,sand och allt sant. funderar pa att ga ut till poolen dar alla andra ar.
ja de far nog bli sa, jag vill bli brun!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0