HEJDÅ!

tjoohej!
väskan är nästan packad och jag har tömt ut hälften av det som igentligen skulle med. bra jobbat ellen! HAHA
fick ett papper av henne med köpcenter jag ska besöka. vilket jag definitivt kommer följa. ska snart sova,eller ja hur mycket det blir av sovandet återstår att se. antagligen bara en timme om jag har tur. inatt klockan tre sticker vi och jag kommer hem igen den femte april.alltså nästan om två veckor. ville bara säga att ni ska ha de bra! hoppas ni får mycke godis i era påsk ägg..
bloggadet kommer antagligen bli uselt när  är i USA.har ni tur ( eller kanske jag ska kalla de outur?) så skriver jag något inlägg. :D
jajja,resfebern har kommit och nu ska jag leta efter mina ballerina skor.
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0