IF I WERE RICH




HEJHEJ!
min gamla & min nya header här. vad tkr ni, ska jag behålla den nya eller ha den andra igen? thihi.
jag blev sugen på att knåpa ihop en innan idag, så de fick de bli. med hyffsat nya bilder och lite färg.
solen har lyst i stort sätt hela dagen,härligt. jag har varit och shoppat lite med mamma. klöpe bara lite av det som behövs! men hittade ett par jeans shorts som jag föll för. dock kostade dom några femhundra lappar för mkt! 
drömer jag fortfarande om dom när vi kommit hem om lite mer än tre veckor och dom finns kvar så ska jag bannemig köpa dom. hahaha,de va verkligen kärlek vid första ögon kastet,lite slitna & väldigt sköna,yey!
nä nu ska jag snart bege mig ut & kommer vara borta hela kvällen och antagligen en bra bit in på natten.
vi hörs imon,pussochkram

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

ha det nya, jag e ju fotograf på ena bilden!! :D<3

2010-03-13 @ 17:47:44
Postat av: maatilda

Sv:du är en duktig fotograf,love u!

2010-03-13 @ 18:18:47
URL: http://tiildiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0