NAIL POLISH


Godmorgon alla morgon pigga!
vaknade för en stund sen,men är inte alls trött,hmm? när hände de senast? aldrig!
i fredags målade jag & sara naglarna. ett fint lite udda blått nagellack blev de. jag har alrig varit mycket för nagellack, för att jag har så fula naglar kanske? men nu har jag det nästan alltid.
de liksom piggar upp en outfit,speciellt om de är något färgglatt.
fast svart nagelleck kan ju oxå vara så sjukt snyggt! fransk manikyr skulle endå aldrig funka på mig,thihihi.
så jag får leva med färg på naglarna istället..

denna sändagen kommer ungefär att se ut som vanligt. fast utan ångerst.
Because I'm free from school tomorrow. annars hatar jag när helgen går snabbt.
om nån timma ska jag iväg på musikal träningen sen efter de blir det att träffa amanda! krampåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0