tillbax! :D

heeeej!
länge sen ja bloggade nu,ja vet. men mitt liv har verkligen varit upp & ner,jag har kännt mig halv.att mista en person man älskat så länge är svårt.

men över till något roligare! jag är hos sara nu. vi har precis krängt b&j,New York Super Fudge Suprime blev det idag,jag älskar glass! provade percis den nya sorten algrensbilar med choklad utanpå,god faktiskt även om inget slår de vanliga! thihi. ikv ska vi ( ja & sara dårå) iväg till malmö & se filmen valentine day.tror den heter så?!
mysigt. :)

en höstig bild från 09,lääääängtar tills man kan gå utan tjockis jacka igen..

 ha det bra allihopa,så ska jag försöka blogga lite mer från & med idag,sounds great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0