CONVERSE


                                             modell:amanda   foto:matilda :)
halihallå!
nu efter skolan har jag och amanda haft en "fotostund" ovanligt för att vara oss ju,hahah inte alls!
blev en massa natur bilder. som den där uppe! vad skulle vi göra utan våra systemisar? exakt inget alls..
vanlig måndag annars och skolan va väl osså som vanligt lite dryg på sina ställen men allmänt helt okej.
DAGNES I-LANDSPROBLEM: när min cykel blev snodd i vintras så fick jag en ny,de va ju dock bra men de finns nackdelar också. min framlampa går inte att stänga av,it makes me crazy.det är heller inte en som har påpekat det utan många..suck! senast idag påväg hem va det en kille på kanske fem år som bara "titta på henne,lampan lyser" & så pekade han på mej..hehe. nä,för nu ska jag ta tag i läxorna & sen äta tacos.puss!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Åh, tack! :D

2010-05-03 @ 18:07:24
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0