FOLLOW THROUGH

cha cha! (;
ska snart sova,sköönt. dagen har varit bra,dock så började den med ett slags konditionstest. gick helt okej. sen nu ikväll har jag träffat massa saknade tjejer.super trevlans! kollade såklart lite på talang också eftersom SIMSOAK var med.röstade massa gånger med dom gick inte vidar,synd. så nu är det upp till oss skåningar att rösta fram det enda skånska bidraget till finalen nästa vecka. gå in på tv4.se & rösta på simsoak som wildcard. :D 
somsagt,jag ska sova.
imorgon:
-plugga
-shoppa
-träffa bästaste sara :)

veckans låt: follow throuht,den har jag haft i huvudet hela lååånga veckan & jag evt att jag inte är ensam om det.superbra låt!

puss&kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0